עקבו אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם:

אורז עם ירקות שיש בכל מקרר.
מנה צבעונית טעימה וממכרת .
זוללים ממש מהסיר
האורז יוצא רך וטעים – סופג את כל הטעמים של הירקות
המצרכים –
כוס וחצי אורז יסמין
חצי בצל
גזר מגרוד
2 ענפי סלרי
חצי גמבה אדומה
חתיכה קטנה של כרישה
מלח
פלפל
מעט כורכום -אפשר כמון גם
אופן ההכנה –
שוטפים את האורז טוב טוב ומסננים.
בסיר מטגנים ב-2-3 כפות שמן זית את הבצל והכרישה .
מוסיפים את שאר הירקות לעוד טיגון קל .
מוסיפים את האורז ו 3 כוסות מים רותחים ,מלח ותבלינים.
סוגרים את הסיר עם המכסה ומעבירים לאש נמוכה לבישול כ- 20 דקות .
האורז מוכן .
טעים לכל ארוחה
במידה ויש לכם כבר אורז לבן מבושל שנשאר ,
תוכלו להכין רק את הירקות ולבשל כרבע שעה.
אחר כך לערבב את האורז עם הירקות ולהגיש.
ניתן גם להוסיף עוד ירקות כמו
אפונה ,תירס ושמיר קצוץ.
רוצים לקבל את המתכונים שלי החדשים ישירות לטלפון הנייד שלכם? קבוצת הווטסאפ שלי לוחצים כאן ומצטרפים
עוד מתכונים חדשים ומשובחים – חזרה לעמוד הראשי
מתנות קטנות האינסטגרם – מוזמנים לעקוב אחרי גם שם !
קבוצת הפייסבוק שלי – התפריט היומי – מוזמנים להצטרף
https://shorturl.fm/KqdXw
https://shorturl.fm/00nTc
https://shorturl.fm/Y3hdK
https://shorturl.fm/9EIZ0