חיתוכיות עוגיות ריבה פריכות נוסטלגיות

עקבו אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם:

עוגייה מעולה שהכנתי השבוע בכמות גדולה וארזתי למשלוח לחיילים .

מציעה לכם גם להכין אותה וקצת לשדרג את העוגיות הרגילות שאתם מכינים.

הילעוגיות שמאוד אהבתי בילדות , אז הכנתי חיתוכיות ריבה פריכות .

אם יש לכם ריבות שהכנתם מפירות הקיץ זה מעולה להכנת העוגיות אם לא – השתמשו בריבה טובה ואיכותית.

כל ריבה תתאים – אדומה או כתומה.

להמצרכים-

200 גר’ נ חמאה

2 כוסות וחצי קמח (360 גר’ )

כפית אבקת אפייה

שקית סוכר וניל

קורט מלח

1/4 כוס סוכר

ביצה

ריבה למריחה

תוספת לפירורים-

כפית קמח 2 כפות קמח שקדים + חופן אגוזי לוז גרוסים דק/אגוזי מלך

גרידה מלימון /תפוז

אופן ההכנה –

למעבד מזון מכניסים קמח ,סוכר, מלח, וניל , אבקת אפייה וקוביות חמאה מפעילים את המעבד בפולסים עד שמתקבל בצק פירורי.

מוסיפים את הביצה ומפעילים לעוד כמה פולסים עד שהבצק מתאחד.

מכניסים את הבצק לקירור .

כמה שעות או לפחות שעה.

מחלקים את הבצק ל- 2/3  ו- 1/3

לשליש מוסיפים את חופן אגוזי הלוז, קמח, קמח שקדים וגרידה של לימון , מפוררים עם הידיים לפירורים

מרדדים את הבצק הגדול על גבי נייר אפייה לעובי של ס”מ וקצת.

מורחים בנדיבות ריבה על כל שטח הבצק .

מפוררים את הבצק של הפירורים מעל  הריבה.

מכניסים לתנור לאפייה 170 מעלות חצי שעה.

מוציאים וחותכים לקוביות , מפרידים את הקוביות ומכניסים לאפייה לעוד 5 דקות על 150 מעלות .

העוגיות מצויינות לאריזה ולמשלוח. נשמרות גם יותר משבוע בקופסה אטומה.

 

כאן

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
0 Comments
חדש ביותר
הישן ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות